
"I'm worried"
"Why?"
"I don't know. i rasa India macam tak sesuai sangat la dengan i"
"I notice. but i also notice, kau tanak susah-susah nak cari residence and nanti kena diet sebab tak cukup duit. i know you don't like those"
"Haha yeah. India mcm a safe choice, ada tempat yang macam kat Malaysia and banyak duit tapi macam mane nak survive tempat tak bersih macam tu?"
"It's not that bad. itu hikmah banyak duit boleh beli air mineral to drink or makanan mahal yang jamin bersih"
sometimes Amin irritates me for being that optimist HAHA. and wow, he really does know me that well kan? -.- well Amin, i hope we've made the best choice. oh, Sabrina and Mia too :)


4 comments:
herh,..plz jgn merepek dikala kite dah nk trbang dlm seminggu lg nie. everyday, i'll tell myself dat we'll be freaking happy in india.
yeah, we will :)
hoo hooyeah :)
hahaha
Post a Comment