Next week we're having our EOP (CP and OSCE) and also the theory papers for both Medicine and Surgery subjects. Makanya I have to revise everything I've learned in the past four months (ya Allah dah empat bulan cepatnya masa berlalu alahai what did I learned all this while haha) I have one week left but I feel like I don't know anything T_T
Okay over sangat tu.. But I have the habit of reading EVERYTHING twice or thrice I'm perfectionist like that haha so now when time is limited I don't even finish reading the whole thing once. Tsk. Baiklah. Malam ni harus habiskan baca Respiratory System. Masuk posting surgery lagi focus on abdominal structures, kalau dulu hari-hari harus bawak stet kalau tak bawak rasa loser terus tak ada mood nak belajar sekarang seminggu sekali je bawak sebab auscultate bowel sound sangat tak menarik haha, macam dengar perut bila lapar haa itu la bowel sound.
Sebenarnya.. sayang nak tinggal Surgeryy T_T Haa kemain dia cakap tak suka surgery la apa la bila dah masuk minggu akhir baru la. Huu akan rindu Dr Bargavaram yang suka pandang mata lelama rasa macam dia ajar I sorang je hahaa. Eh serius, kadang-kadang tak sempat nak salin apa-apa sebab kena fokus dengar satu-satu apa dia nak cakap. Okay la he's good, pretty much like Dr Rao, kalau dengarrr je apa dia cakap insyaallah melekat tak payah baca balik pun tak apa.
Allah haiii bosannya blog ilmiah kemain haha.
Hm hmmm my 19 year old friend is getting married! Ahh baru 19! Bila tanya dia si lelaki umur berapa? Ah 19 jugak?! Haha when I was 19 all I can think is what baju to wear to class and what to eat for lunch. I said to her are you ready for the responsibility? Ingat, this is no for fun je. I can give her basic advises like that because she's younger than me. Because I keep hearing those advises haha she said she thinks she's ready okay la, semoga Allah permudahkan :)
EH DOAKAN KITA EXAM!
| Pwetty friends :) (baru dapat gambar lepas 4-5 bulan haha) |
Semoga esok lebih baik daripada hari ini, assalamualaikum.


1 comment:
salam.. gud luck sis..^^
Post a Comment